Saló de l'Ensenyament

Data: març

Adreçades a: estudiants de secundària, de batxillerat i de cicles formatius de grau superior.

Objectius: donar a conèixer els estudis que imparteix la UAB.

Activitat: el Saló de l'Ensenyament és la fira d'educació més gran de Catalunya, on es pot trobar informació sobre tota l'oferta educativa i de serveis de les universitats catalanes, estudis de CFGS, idiomes, etc.

També trobareu informació sobre els estudis que ofereixen les escoles de la Fundació UAB (l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral), dels habitatges de la Vila Universitària, i de l'oferta de llengües de UAB Idiomes.

La UAB participa també en l'Espai Ciència, un lloc que dóna a conèixer totes aquelles novetats en recerca que es duen a terme a les universitats, centres de recerca i centres tecnològics i que apropa la ciència als futurs estudiants.

Galeria de fotos del Saló de l'Ensenyament 2017