Intranet i Campus Virtual Intranet Intranet i Campus Virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Guia del estudiant  Govern de la facultat

La Facultat de Filosofia i Lletres és l'estructura bàsica encarregada de l'organització dels ensenyaments i dels processos acadèmics, administratius i de gestió encaminats a l'obtenció de llicenciatures, de graus i de màsters de l'àmbit humanístic, artístic i social. També s'ocupa de la programació i de l'organització dels títols propis. Així mateix, podrà organitzar estudis dirigits a l'obtenció d'altres titulacions o certificacions.

Equip
Deganat
Competències
Organització
Contactar amb el deganat

El govern de la Facultat es porta a terme per mitjà de l'Equip de Deganat, i està format per professors i professores de la Facultat encapçalats per una altra professora o professor, que n'és la Degana o Degà.

Els diferents sectors de la comunitat universitària (professorat, estudiants, administració) de la Facultat estan representats a la Junta Permanent, que es reuneix periòdicament al llarg de cada curs. Els temes relacionats amb el bon funcionament de la Facultat i les tasques ordinàries i extraordinàries que cal desenvolupar per garantir-lo es discuteixen i decideixen en diverses comissions delegades de la Junta Permanent (Comissió d'Ordenació Acadèmica, Comissió d'Estudis, Comissió d'Espais, etc) i presidides per un membre de l'Equip de Deganat.

Els Equips de Deganat són escollits per la comunitat universitària de la Facultat i el seu mandat té una durada de tres anys. El doctor Frederic Udina i Martorell és degà honorari de la Facultat de Filosofia i Lletres. El reglament que regula l'organització, la composició i les funcions específiques de la Facultat de Filosofia i Lletres i dels seus òrgans de govern es pot consultar aqui: Reglament

EQUIP DE DEGANAT 2011-2012

Degana: Teresa Cabré Monné