Intranet i Campus Virtual Intranet Intranet i Campus Virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Guia del estudiant  Salutació de la degana

En nom dels professors i del personal de l'administració i serveis, us dono la benvinguda a la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Aquest curs acadèmic 2012-2013, es completa la implantació dels plans d'estudis de grau de 240 crèdits, distribuïts semestralment en quatre cursos. La generalització d'aquests estudis suposa una equivalència de nivell i de còmput de càrrega acadèmica amb la majoria de països europeus, la qual cosa ha de fer més viable i efectiva la mobilitat d'estudiants i l'equiparació dels títols acadèmics.

La Facultat ofereix tretze estudis de grau de l'àmbit de les Humanitats i Ciències Socials que, en arribar al quart curs, donen opció a cursar mencions o especialitats amb la tria de 30 crèdits (5 assignatures) d'una determinada especialitat dins un pla d'estudis. La Facultat ofereix també deu títols més que són la combinació al 50% de la part més essencial dels graus filològics. Aquests estudis combinats inclouen la possibilitat de cursar una tercera llengua o especialitat a partir del tercer curs. Així mateix, la UAB ofereix als estudiants que arriben a quart la possibilitat de cursar un Minor (30 crèdits) en qualsevol de les opcions següents: Anglès Professional, Cultures i Literatures Romàniques Medievals, Estudis Alemanys, Estudis Bascos, Estudis Gallecs, Estudis de Gènere, Estudis d'Italià.

Tot plegat ha de contribuir no només a fer més atractiva l'oferta d'estudis de la nostra facultat, sinó també a eixamplar horitzons i perspectives de futur per als nostres estudiants.

Els estudis de màster són la continuació dels estudis de grau i permeten una millora significativa del perfil professional de l'estudiant. Llevat d'algun cas excepcional, els màsters tenen 60 crèdits i estan programats durant un curs acadèmic. Aquests estudis constitueixen un pas necessari per a accedir als programes de doctorat, que depenen dels departaments.

La guia que us presentem en format electrònic està pensada per a oferir-vos diverses informacions. Hi podreu trobar els plans d'estudis vigents dels graus, dels màsters i de les llicenciatures que estan en vies d'extinció, amb les normatives acadèmiques que s'hi relacionen. També hi trobareu l'estructura acadèmica i administrativa de la facultat, el calendari acadèmic, els serveis, els plànols i les vies d'accés a la facultat. Així mateix, a la pàgina www.lletres.uab.cat podeu consultar més informació sobre tots els estudis i els departaments que participen en la facultat.

Des del deganat us animem a estudiar de valent per tal d'aconseguir la millor formació en els estudis que heu triat i us encoratgem a participar en els òrgans establerts i en la vida associativa i cultural de la facultat.

Us desitjo un curs 2012-2013 profitós i estimulant.

Teresa Cabré Monné
Degana