Consell d'Estudiants
Local B1-165 teléfon 93 581 2516
D'acord amb les “Normes del Consell d’Estudiants”, aprovades per la Junta de Facultat el 4 de març de 2010, aquest nou òrgan de la Facultat que té com a propòsit formular, recollir i transmetre propostes sobre el funcionament de la docència, participar en el sistema de garantia de la qualitat acadèmica, donar suport a les activitats de les associacions d’estudiants reconegudes per la Facultat i, finalment, gestionar el local i les cartelleres assignades als estudiants.
La composició del Consell d’estudiants és la següent:
- 12 persones delegades de curs: una per cada torn de primer (2), una per cada torn de segon i tercer curs de cada grau (8), i una per cada quart curs de cada titulació (2). Aquestes persones delegades seran elegides mitjançant votació durant el mes d’octubre de cada any.
- Els i les representants dels estudiants als òrgans de decisió de la UAB, actualment 15 a la Junta de Facultat i 4 al Claustre de la UAB. Excepcionalment, hi haurà un representant més per cada candidatura electoral col·lectiva que no hagi obtingut cap lloc a la Junta de Facultat.
- Un/a portaveu de cada associació reconeguda per la Facultat.
El passat 19 d'abril es va fer l’elecció de les dotze persones delegades de curs, que ocuparan el seu càrrec fins al mes d’octubre.
|