Intranet Campus Virtual Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Informació acadèmica  Pràctiques externes de psicologia i pràcticum de logopèdia  Procediment de sol·licitud i assignació de pràctiques
Informació General
Característiques de les Pràctiques/Pràcticum
Destinataris i Requisits
 Procediment de Sol·licitud i Assignació de Pràctiques
Calendari

Procediment

Obtenció de la informació sobre les places de Pràctiques Externes/Pràcticum

La informació sobre les places de pràctiques es pot obtenir:

• Consultant l'oferta a través de la pàgina:

Oferta de Places de Pràctiques Externes
Oferta de Places Lliures de Pràctiques Externes (a partir del 17 de setembre)

Aquí obtindreu informació sobre els diferents tipus de centres, les activitats que faran els estudiants, els horaris i el període de realització de les pràctiques, dels requisits especials (si n’hi hagués) i dels tutors acadèmics responsables.

• Assistint a les sessions informatives sobre les Pràctiques externes/Pràcticum que es programen a la Facultat durant la primera quinzena de juny.
  • Si necessiteu informació addicional us podeu adreçar als diferents tutors acadèmics i també a la Vicedegana de Pràctiques i Relacions Externes, Mercè Mitjavila Garcia.

Sol·licitud d’una plaça de Pràctiques Externes/Pràcticum

Teniu a la vostra disposició els tutorials per a la sol·licitud de Pràctiques Eternes/Pràcticum.

- Tutorial per a la sol·licitud de Pràctiques Externes de Psicologia
- Tutorial per a la sol·licitud de Pràcticum de Logopèdia

La sol·licitud de plaça i l’adjudicació definitiva es faran on-line a través del web:

Aplicatiu de sol·licitud de Pràctiques Externes

L'accés a l'aplicatiu el podreu realitzar des de la web de la Facultat d’acord amb el calendari establert (consulteu la pestanya de calendari).

• Seleccionar entre un mínim de 8 places i un màxim de 16.
  • Si hi ha requisits no validats pel tutor acadèmic, aquestes places no us apareixeran.
  • El criteri que s’utilitza per adjudicar una plaça és el barem de l’expedient acadèmic. S'utilitzarà el barem-3, que té en compte convocatòries esgotades.
  • Mentre estigui obert el termini de sol·licitud de plaça es pot canviar la selecció realitzada prèviament.
  • Al finalitzar el termini de sol·licitud l'estudiant rebrà un correu electrònic informatiu de la sol·licitud realitzada.

Assignació i acceptació de l’assignació

• Al finalitzar el termini de sol·licitud es durà a terme l’assignació de places d’acord amb el barem-3, que té en compte convocatòries esgotades.
  • Acceptar la plaça assignada en el aplicatiu informàtic i en el període indicat és un requisit obligatori per obtenir la plaça i iniciar les pràctiques.
  • Un cop acceptada la plaça, l’estudiant rebrà un correu electrònic informatiu amb la plaça assignada, el tutor acadèmic responsable i les instruccions per firmar el Conveni Específic de Cooperació Educativa.

Situacions especials

• No acceptar la plaça assignada implica quedar-se sense plaça i haver de modificar la matrícula a la Gestió Acadèmica.
  • No rebre assignació en el primer termini de sol·licitud. En aquests casos hi ha previst un segon període de sol·licitud i d’acceptació a través del mateix web. Si al finalitzar aquest segon termini l’estudiant no rep cap assignació hi ha previst un tercer període de sol·licitud i acceptació (consultar calendari a la pestanya superior).
  • Renunciar a una plaça prèviament acceptada fora del termini establert. En aquests casos, quan l’estudiant torni matricular-se de l’assignatura en altres cursos acadèmics, no es tindrà en compte la baremació del seu expedient acadèmic i quan torni a sol·licitar una plaça, se n’hi adjudicarà una entre les que quedin vacants un cop s’hagin adjudicat a la resta d’estudiants sol·licitants.
Inici Mapa del Web Contactar Sobre el web
2015 Universitat Autònoma de Barcelona