Intranet i Campus Virtual Multimèdia Facebook Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 La Facultat de Veterinària  Informació acadèmica  Rotatori hospital clínic veterinari

Rotatori Hospital Clínic Veterinari

ROTATORI HOSPITAL CLÍNIC VETERINARI

Prerequisits

S'exigeix que l'estudiant hagi superat com a mínim 210 ECTS per a matricular-se al Rotatori Clínic.

Així mateix, es recomana haver superat les assignatures obligatòries de quart "Medicina i Cirurgia d'Animals de companyia I", "Medicina i Cirurgia d'Animals de companyia II", i "Medicina i Cirurgia Èquids".

Objectius

Les activitats programades i objectius formatius de l'assignatura estan orientats a introduir als estudiants de Grau de Veterinària a la realitat professional en la clínica veterinària d'animals de companyia, i en menor grau la dels animals exòtics, èquids i remugants.

Els objectius formatius de l'assignatura son:

Adquirir les capacitats de resoldre casos clínics.

Desenvolupar les habilitats i destreses necessàries per portar a terme procediments clínics senzills.

Conèixer els diferents àmbits i especialitats de la medicina veterinària en les espècies que es tracten pacients de forma individual.

Adquirir la capacitat de síntesis i exposició necessàries per portar a terme l'activitat professional en l'àmbit de la medicina veterinària.

Inici Webmaster Contactar Administració Mapa del Web
2015 Universitat Autònoma de Barcelona