del 5 al 21 de març de 2019 (25 hores), 12a. edició
Desenvolupadors i Analistes SIG
Tècnics Superiors Suport a la Recerca, LIGIT
 Objectius:
Els alumnes obtenen els coneixement necessaris per a la utilització de funcions de geoprocés avançades, l'anàlisi espacial, la creació de models digitals d'elevacions, la visualització 3D de les dades geogràfiques amb ArcScene i ArcGlobe, així com la creació de models de xarxes.
 Programa:
- Introducció a l'Anàlisi Espacial amb ArcGIS 10.x: entorn de geoprocés
- Funcions bàsiques de geoprocés: Analysis Tools
- Funcions avançades de geoprocés: modelització
- Funcions avançades de geoprocés: modelització i automatització
- Anàlisi espacial avançat: Spatial Analyst (I)
- Anàlisi espacial avançat: Spatial Analyst (II)
- Anàlisi espacial avançat: 3D Analyst
- Visualització de dades 3D: ArcScene i ArcGlobe
- Segmentació dinàmica: Linear referencing
- Anàlisi de Xarxes (II): solució de problemes
 Dates i horari:
- dies 5, 7, 12, 14, 19 i 21 de març de 2019
- classes de 09.30 h. a 14.00 hores (25 hores), amb 20 minuts de pausa.
 Places i Preu:
20 places (un ordinador per persona), assignades per rigorós ordre d'inscripció.
475€, preu general*.
* 410 € Tarifa mixta: personal adscrit a entitats del Parc de Recerca UAB i UABCEI; graduats del Màster en Tecnologies de la Informació Geogràfica; col·legiats i associats de la Delegació del Col·legi de Geògrafs de Catalunya i l'Associació de Geògrafs Professionals de Catalunya. Cal certificar la pertinença o situació personal en el moment de realitzar la inscripció i matrícula.
* 230 € Tarifa interna: usuaris interns, procedents dels grups de recerca UAB, investigadors i estudiants UAB, i persones en situació d'atur. Cal certificar la pertinença o situació personal en el moment de realitzar la inscripció i matrícula.
 Inscripció i  Matrícula:
A partir de gener de 2019.
Fins a l'1 de març de 2019
, a través de formulari d'inscripció online oper correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.. Les places són reservades per rigorós ordre d'inscripció completada (pagat).
Documentació (s'ha d'enviar per correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.):
- Fotocòpia de DNI o passaport.
- Acreditació de vinculació a UAB (alumnes, professors, investigadors, personal d'administració i serveis) o situació personal (graduat MTIG, aturat, col·legiat DCGC o associat AGPC) per acollir-se a tarifes reduïdes.
- Indicar el codi del curs C2-ArcInfo.
 Formes de
 pagament:
En la confirmació d'inscripció es facilitaran les dades de pagament. Caldrà indicar en la referència o com a concepte la identificació de l'alumne (DNI) i el codi del curs (C2-ArcInfo).
1. Transferència bancària.
2. A través factura a empresa o institució (Cal sol·licitar model de sol·licitud de factura).
3. Ingrés en compte bancari.
 Adreçat a:
Titulats universitaris de grau superior o mitjà i alumnes de 2on cicle.
 Alumnes
 matriculats:
78 (10 edicions)
 Valoració
 global*:
8.39 ^
* segons enquestes d'avaluació de 78 alumnes en 10 edicions

Si desitgeu rebre més informació sobre aquest curs de formació especialitzada, poseu-vos en contacte amb nosaltres.