del 10 al 26 de març de 2020 (30 hores), 11a. / 2a. edició
 Inscripció oberta
Fitxa del curs
 Títol:
CURS d'Introducció a la programació SIG a ArcGIS Pro 2.x amb Python, 11a./ 2a. edició
 Direcció:
Miquel Àngel Vargas García, Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
 Professorat:
Laura Sala Martín
Desenvolupadora i Analista SIG
Tècnica Superiora de Suport a la Recerca, LIGIT
 Objectius:
Curs d’especialització dirigit per a usuaris avançats en l’ús dels sistemes d’informació geogràfica, amb un perfil de programador o analista amb interès en el desenvolupament d’eines i aplicacions informàtiques personalitzades. Els alumnes assoliran el coneixement necessari per tal de crear eines personalitzades a partir del llenguatge de programació Python, en l'entorn de desenvolupament de la plataforma ArcGIS sobre la nova aplicació Desktop ArcGIS Pro.

El curs ofereix als alumnes la formació en la programació SIG, l’aprenentatge de nous llenguatges de programació (Python) i la migració dels coneixements i procediments des de versions anteriors (VBA/Python de ArcGIS Map/Catalog cap a ArcGIS Pro).
 Requisits:
Tenir coneixements bàsics de programació (p.e. VBA, VBScript, JavaScript, etc.) i conceptes sobre sistemes d’informació geogràfica i tractament de la informació geogràfica.
 Programa:
Introducció a la programació SIG amb ArcGIS Pro
- Entorn de programació de Python a ArcGIS Pro
- Migració de Python desde 10.x a ArcGIS Pro

Introducció a la programació amb Python 3

Python i ArcPy a ArcGIS Pro
- Funcions, programació orientada a objectes i ArcPy

Gestió de mapes i Projectes
- Mòdul arcpy.mp, per la gestió de projectes, mapes y capes
- Reparar fonts de dades, automatitzar la producció i impressió de mapes

Geoprocessament i anàlisi SIG amb Python:
- Modelització de processos i creació d’eines personalitzades amb Model Builder
- Creació d’eines personalitzades amb Python
Gestión de la informació amb Python a ArcGIS Pro

- Procediments de selecció espacial i alfanumèrica
- Mòdul arcpy.da, accés a dades, cerca, actualització i edició de dades

Automatitzar fluxes de treball amb Python, mòdul arcpy.wmx

Automatitzar la publicació de serveis amb Python, mòdul arcpy.sharing
 Dates i horari:
- dies 10, 12, 17, 19, 24 i 26 de març de 2020
- classes de 09.30 h. a 15.00 hores (30 hores), amb mitja hora de pausa.
 Places i Preu:
15 places (un ordinador per persona), assignades per rigorós ordre d'inscripció.
575€, preu general*.
* 475 € Tarifa mixta: personal adscrit a entitats del Parc de Recerca UAB i UABCEI; graduats del Màster en Tecnologies de la Informació Geogràfica; col·legiats i associats de la Delegació del Col·legi de Geògrafs de Catalunya i l'Associació de Geògrafs Professionals de Catalunya. Cal certificar la pertinença o situació personal en el moment de realitzar la inscripció i matrícula.
* 266 € Tarifa interna: usuaris interns, procedents dels grups de recerca UAB, investigadors i estudiants UAB, i persones en situació d'atur. Cal certificar la pertinença o situació personal en el moment de realitzar la inscripció i matrícula.
 Inscripció i  Matrícula:
A partir de gener de 2020
Fins el 6 de març de 2020
, a través de formulari d'inscripció online oper correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.. Les places són reservades per rigorós ordre d'inscripció completada (pagat).
Documentació (s'ha d'enviar per correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.):
- Fotocòpia de DNI o passaport.
- Acreditació de vinculació a UAB (alumnes, professors, investigadors, personal d'administració i serveis) o situació personal (graduat MTIG, aturat, col·legiat DCGC o associat AGPC) per acollir-se a tarifes reduïdes.
- Indicar el codi del curs C4-Python.
 Formes de
 pagament:
En la confirmació d'inscripció es facilitaran les dades de pagament. Caldrà indicar en la referència o com a concepte la identificació de l'alumne (DNI) i el codi del curs (C4-Python).
1. Transferència bancària.
2. A través factura a empresa o institució (Cal sol·licitar model de sol·licitud de factura).
3. Ingrés en compte bancari.
 Adreçat a:
Titulats universitaris de grau superior o mitjà, estudiants de 2on cicle, tècnics amb títol de cicles formatius de grau superior o formació professional de 2on grau. També professionals del sector TIG amb experiència en el desenvolupament d’aplicacions SIG.
 Alumnes
 matriculats:
51 (10 edicions)
 Valoració
 global*:
8.78 ^
* segons enquestes d'avaluació de 51 alumnes en 10 edicions.

Si desitgeu rebre més informació sobre aquest curs de formació especialitzada, poseu-vos en contacte amb nosaltres.