Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/111188
Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498]
Bonet i Alsina, M. Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)

Data: 2013-14
Resum: En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia el contrast entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora, i, també, la funció i l'impacte socials de la codificació. El mòdul també inclou una secció dedicada a l'anàlisi de les principals estratègies retòriques del discurs oral dels docents, i a la incidència que aquestes estratègies tenen en els processos d'ensenyament i aprenentatge.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [4313382]



5 p, 109.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-29, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir