Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498]
Bonet, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Data: |
2013-14 |
Resum: |
En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia el contrast entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora, i, també, la funció i l'impacte socials de la codificació. El mòdul també inclou una secció dedicada a l'anàlisi de les principals estratègies retòriques del discurs oral dels docents, i a la incidència que aquestes estratègies tenen en els processos d'ensenyament i aprenentatge. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [4313382] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2013-07-29, darrera modificació el 2023-02-07