Les Estratègies d'accés a la universitat via cicle formatiu de grau superior
Ustrell Ibarz, Marina
Merino Pareja, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Miguel Quesada, Francisco J., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Fecha: 2012
Descripción: 166 p.
Resumen: Les inèrcies de la institució educativa avancen a un ritme més pausat que els reptes socials que es plantegen, donant com a una de les conseqüències el fet que l'origen social continua sent un factor explicatiu de l'èxit educatiu. Són moltes les teories que apunten que l'economia global en la qual estem immersos requereix d'un augment dels requeriments educatius col·lectius. És en aquest context en el qual analitzarem l'accés a la Universitat des dels Cicles Formatius de Grau Superior partint de la hipòtesi que aquesta és una via que afavoreix la consecució del'objectiu d'augmentar els titulats superiors, sota un prisma d'equitat d'oportunitats.
Derechos: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Lengua: Català.
Colección: Treballs de màster i postgrau. Màster en Investigació Sociològica Aplicada
Documento: masterThesis
Materia: Universitats -- Admissió ; Igualtat d'oportunitats educatives ; Cicles formatius de grau superior ; Equitat ; Accés a la universitat

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/220754


166 p, 1.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera

 Registro creado el 2014-01-24, última modificación el 2019-06-18



   Favorit i Compartir