Les Estratègies d'accés a la universitat via cicle formatiu de grau superior
Ustrell Ibarz, Marina
Merino Pareja, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Miguel Quesada, Francesc Josep dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Date: 2012
Description: 166 p.
Abstract: Les inèrcies de la institució educativa avancen a un ritme més pausat que els reptes socials que es plantegen, donant com a una de les conseqüències el fet que l'origen social continua sent un factor explicatiu de l'èxit educatiu. Són moltes les teories que apunten que l'economia global en la qual estem immersos requereix d'un augment dels requeriments educatius col·lectius. És en aquest context en el qual analitzarem l'accés a la Universitat des dels Cicles Formatius de Grau Superior partint de la hipòtesi que aquesta és una via que afavoreix la consecució del'objectiu d'augmentar els titulats superiors, sota un prisma d'equitat d'oportunitats.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Series: Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia. Treballs de màster i postgrau. Màster en Investigació Sociològica Aplicada
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Universitats -- Admissió ; Igualtat d'oportunitats educatives ; Cicles formatius de grau superior ; Equitat ; Accés a la universitat



166 p, 1.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Political Science and Sociology. MT

 Record created 2014-01-24, last modified 2024-09-16



   Favorit i Compartir