Treballar amb una comunitat d'aprenentatge (la visió de les mestres)
Comas, Anna (Comunitat d'aprenentatge Tanit)
Mascarell, Manel (Comunitat d'aprenentatge Tanit)
Date: |
2005 |
Abstract: |
Aquest article breu expressa el punt de vista d'una de les mestres que treballa a la comunitat d'aprenentatge Tanit, de Santa Coloma de Gramenet (Barcelona). El seu testimoni concreta i expressa tots els elements del marc teòric en la pràctica quotidiana. La recerca en comunitats d'aprenentatge parteix de la veu dels seus protagonistes, i aquest text n'és un exemple. |
Abstract: |
This short paper shows the point of view of one of the teachers working at a Learning Community. It's located in Santa Coloma de Gramanet (Barcelona). Her contribution put into practice the theoretical framework in wich it is based. Research on Learning Communities starts from the voice of their people, and this text is an example. |
Abstract: |
Este breve artículo expresa el punto de vista de una de las maestras que trabaja en la comunidad de aprendizaje Tanit, de Santa Coloma de Gramanet (Barcelona). Su testimonio concreta y expresa todos los elementos del marco teórico en la práctica cotidiana. La investigación en comunidades de aprendizaje parte de la voz de sus protagonistas, y este texto constituye un ejemplo de ello. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: |
Comunitats d'aprenentatge ;
Visió d'una mestra ;
Learning Communities ;
A teacher's view ;
Comunidades de aprendizaje ;
Visión de una maestra |
Published in: |
Educar, N. 35 (2005) , p. 87-91, ISSN 2014-8801 |
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v35-comas-mascarell
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/20820
DOI: 10.5565/rev/educar.219
The record appears in these collections:
Articles >
Published articles >
EducarArticles >
Research articles
Record created 2006-03-13, last modified 2022-02-20