L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686]
Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Fecha: 2014-15
Resumen: Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral de la criatura sorda comparativament amb la oient des dels diferents enfocaments teòrics. 2. Valorar les necessitats informatives, formatives i d'acompanyament psíquic de les famílies amb criatures sordes. 3. Aplicar les estratègies adequades d'orientació i consell familiar 4. Elaborar i aplicar les estratègies d'estímul a la comunicació i a l'adquisició del llenguatge oral en els primers anys de vida de la criatura sorda 5. Aplicar les estratègies adequades d'orientació i d'assessorament en els centres educatius.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Logopèdia [2500893]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Logopèdia [828]



Català
5 p, 107.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2014-09-12, última modificación el 2018-06-24



   Favorit i Compartir