Fecha: |
2014-15 |
Resumen: |
Que l'estudiant conegui els processos desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc a la primera infància, que identifiqui la interacció i c subjecte capaç. Concebre l'infant de 0 a 6 anys com un subjecte actiu, protagonista del seu procés de desenvolupament i aprenentatge, que cons activitats conjuntes, pautades per la cultura i capaç d'adquirir nivells significatius d'autonomia. Comprendre els processos de desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc durant la primera infància (desenvolupament motor desenvolupament cognitiu i adquisició del llenguatge) i la funció que en aquests processos tenen les activitats pròpies de l'infància Realitzar observacions i entrevistes que permetin analitzar aspectes dels processos de desenvolupament i aprenentatge, de les a. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Educació Infantil [2500797] |
Plan de estudios: |
Grau en Educació Infantil [847] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |