Quins continguts matemàtics són capaços de detectar alumnes del Grau d'Educació Primària en situacions d'aprenentatge interdisciplinàries?
Artés Juvanteny, Mireia
Tinoco Balongo, Joan Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2014
Descripción: 36 pag.
Resumen: El present treball gira entorn una petita investigació fruit d'una problemàtica sobre la que va emergir una necessitat de recerca. La problemàtica en qüestió és la dificultat dels alumnes del Grau d'Educació Primària de detectar continguts matemàtics en situacions d'aprenentatge interdisciplinàries. Aquest treball té com a objectiu fer una explicació comprensiva de la situació problemàtica i obtenir evidències que permetin fer un diagnòstic real del problema per mitjà de la realització d'un qüestionari. El col·lectiu d'estudi està conformat per dues mostres d'alumnes de primer i de tercer del Grau d'Educació Primària de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [1140]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Continguts matemàtics ; Aprenentatge interdisciplinari ; Grau d'Educació Primària



36 p, 1.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2014-09-18, última modificación el 2024-09-28



   Favorit i Compartir