Variació d’estratègies de resolució de conflictes en funció del context i del rol de l'alumnat
Moreno Cuenca, Susana
Troiano i Gomà, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2014
Descripción: 109 pag.
Resumen: Actualment, un dels problemes més urgents i presents a les escoles de primària del nostre país és l'aparició i l'augment del nombre de conflictes que sorgeixen entre els alumnes tant a dins com a fora de l'aula. És per aquest motiu, que aquest Treball de Fi de Grau pretén observar i analitzar quines són les diverses estratègies de resolució que utilitzen els infants a l'hora de fer front a un conflicte. Alhora, es comprovarà de quina manera influeix el context en el qual es produeix el conflicte i com les estratègies de resolució varien en funció dels rols establerts en l'alumnat.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Educació primària [2500798]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Documento: bachelorThesis ; Text
Materia: Resolució de conflictes ; Estratègies de resolució ; Rols en l’alumnat



109 p, 1.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2014-09-22, última modificación el 2018-11-11



   Favorit i Compartir