Nous formats de publicitat interactiva en televisió : una proposta per a la seva anàlisi i classificació
Aymerich Franch, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Date: 2008
Abstract: L'article s'endinsa en el terreny de la publicitat interactiva en televisió, un fenomen emergent poc explorat per la literatura, que presenta perspectives importants de desenvolupament. Els resultats exposats es basen en els obtinguts en el marc del treball de recerca "Nous formats publicitaris en televisió interactiva" (Aymerich 2007), on es van desenvolupar i validar una sèrie de paràmetres per a l'anàlisi de productes de publicitat interactiva en televisió i es va presentar una proposta de classificació dels principals formats de publicitat interactiva en televisió del mercat actual. A partir de l'aplicació d'aquests paràmetres, podem classificar els diferents productes de publicitat interactiva dins d'aquesta tipologia. Tant la proposta d'anàlisi com la tipologia presentada esdevenen eines útils i aplicables a la investigació sobre productes publicitaris interactius per a televisió. Finalment, s'exploren també els principals suports i la ubicació de la publicitat interactiva, així com els seus objectius de màrqueting prioritaris.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Publicitat interactiva ; Televisió interactiva ; Interactivitat ; Formats publicitaris
Published in: Quaderns del CAC, Núm. 30 (Gener-Juny 2008) , p. 103-112, ISSN 2014-2242



10 p, 164.3 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis)
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2014-11-03, last modified 2023-05-31



   Favorit i Compartir