Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/134047
Estètica [100277]
Jaques Pi, Jessica Patricia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2015-16
Resum: Els objectius generals de l'assignatura són: 1. El coneixement dels textos fonamentals de la història de l'estètica, així com el seu vocabulari i argumentari 2. L'aplicació d'aquest vocabulari i argumentari a la praxis narrativa contemporània i la seva vinculació amb la praxis artística. Aquest segon objectiu ubica l'assignatura en el territori de l'estètica aplicada. Els objectius específics de l'assignatura són: 1. La comprensió de l'art com a un lloc idoni per al pensament 2. El coneixement dels llocs d'intersecció entre l'estètica i la tradició filosòfica 3. El coneixement d'alguns dels textos fonamentals de la tradició estètica 4. La presentació de l'estètica com a gnoseologia fonamental 5. El coneixement d'un argumentari i un vocabulari per a comprendre la tradició estètica i la dimensió estètica del món contemporani 6. L'establiment del diàleg entre els textos de la tradició estètica i l'art contemporani segons els procediments de l'estètica aplicada 7. El cultiu del sentit estètic de l'alumne com a sentit requerit per al coneixement i l'obertura del món 1. 1 Estètica 2015 - 2016 1. Configuracions de projectes en estètica aplicada 2. Projecció, si s'escau, dels coneixements de l'assignatura als futurs TFG i a altres recerques i projectes de l'estudiant.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Filosofia [2500246]
Pla d'estudis: Filosofia [802]



Català
9 p, 40.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir