Expedients acadèmics : un model d'organització a les secretaries d'estudiants i docència de la Universitat de Barcelona
Abarca Peris, Ferran
Martínez Nieto, Blanca (dir.)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents

Publicación: Escola Superior d'Arxvística i Gestió de Documents 2015
Descripción: 61 p.
Resumen: Amb l'entrada en funcionament de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) i l'aparició dels nous ensenyaments de grau, màster, doctorat i títols propis, la Universitat de Barcelona decideix estandarditzar i actualitzar el sistema d'ordenació i el sistema de gestió dels expedients acadèmics en suport paper. Fins a l'entrada de l'EEES la institució no disposava d'un sistema únic fet que causava l'increment de la despesa de recursos econòmics i humans i repercutia en un menor nivell d'eficàcia i eficiència administrativa. S'exposa el projecte dut a terme, les problemàtiques ocorregudes i els resultats de la seva implantació. Paraules clau: Gestió Documental, Gestió de la informació, Expedient acadèmic, Universitat de Barcelona, Arxiu, Sistema d'ordenació, Arxivística, Recuperació de la informació.
Resumen: Con la entrada en funcionamiento del Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) y de las nuevas enseñanzas de grado, master, doctorado y títulos propios, la Universidad de Barcelona decide estandardizar y actualizar el sistema de ordenación y el sistema de gestión de los expedientes académicos en soporte papel. Hasta la llegada del EEES la institución no disponia de un sistema único y, como consecuencia, se producia un incremento del gasto de recursos económicos y humanos y repercutia en el nivel de eficacia y eficiencia administrativa. Se expone el proyecto realizado, las problematicas encontradas y los resultados de su implementación. Palabras clave: Gestión Documental, Gestión de la información, Expediente acadèmico, Universidad de Barcelona, Archivo, Sistema de ordenación, Archivística, Recuperación de la información.
Resumen: The University of Barcelona has recently updated the students files records management system. The new European Higher Education Area (EHEA) scenario, which included new Graduate, Masters and PHD programs, brought the opportunity of implementing one single arrangement and records management system for the students files. In the following paper you will find the project designed and the methodology applied as well as the results obtained. Keywords: Records Management, Student file, University of Barcelona, Archive, Archival arrangement system, Archiving, Retrieving.
Derechos: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Arxivística i Gestió de Documents [4312208]
Colección: Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents. Treballs fi de màster i de postgrau
Plan de estudios: Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: Expedients acadèmics ; Universitat de Barcelona ; Arxiu



61 p, 2.9 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Graduate School of Archival and Records Management. Academic works

 Registro creado el 2015-08-06, última modificación el 2024-04-29



   Favorit i Compartir