Expectatives del (futur) professorat d'educació primària : les conseqüències en el rendiment acadèmic dels infants
Ortega Boguña, Iris
Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2015
Descripción: 56 pag.
Resumen: El món de l'educació, des d'un temps enrere, porta analitzant les conseqüències que provoquen en els infants els efectes de les expectatives i de l'etiquetatge. Les recerques mostren com el mal tractament de les expectatives en l'educació provoca un efecte en el comportament de l'alumnat, influencia el seu futur acadèmic inclús acaba possibilitat una reproducció les desigualtats socials. El present treball pretén comprovar si els i les futures mestres d'educació primària són conscients d'aquests efectes, tot analitzant com actuarien en diverses situacions on els prejudicis/etiquetatge/expectatives tenen lloc. A més a més, la recerca té el propòsit de descobrir i analitzar aquelles temàtiques en les quals el futur professorat presenta un major grau de expectatives esbiaixades.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Educació primària [2500798]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Documento: bachelorThesis ; Text
Materia: Etiquetatge ; Expectatives ; Prejudicis ; Desigualtats socials ; Futurs/es mestres ; Rendiment acadèmic ; Etiquetado ; Expectativas ; Prejuicios ; Desigualdades sociales ; Futuro profesorado ; Rendimiento académico ; Labelling ; Expectations ; Prejudices ; Social inequalities ; Future teachers ; Academic achievement



56 p, 1.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2015-09-22, última modificación el 2019-07-20



   Favorit i Compartir