Google Scholar: citations
Els eixams de meduses i la salut del mar
Gili, Josep-Maria

Date: 2006
Abstract: Com cada any, també aquest estiu han aparegut meduses a les nostres platges. Un fe-nomen que anys enrere es produïa de tant en tant ara s'ha tornat molt més freqüent. La seva convivència amb els banyistes ja s'ha fet habitual, però no deixa de resultar proble-màtica i causa de molts disgustos. Hi ha alguna solució?.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Meduses ; Verí ; Polipèptids ; Enzims ; Cèl·lules urticants ; Cnidòcits ; Nematocists ; Sobrepesca ; Règim de pluges ; Eutrofització d'ecosistemes costaners ; Contaminació per hidrocarburs
Published in: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 5 (2006) p. 34-38, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n5-gili
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/52867
DOI: 10.5565/rev/ciencies.294


5 p, 316.7 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Ciències
Articles > Research articles

 Record created 2006-12-21, last modified 2024-12-01



   Favorit i Compartir