Protocol TestingScienceSkills : una eina senzilla per dissenyar preguntes d'examen per a l'avaluació de les habilitats científiques de l'alumnat
Goytia, Elisa (Grup de treball EduWikiLab)
Besson, Isabel (Grup de treball EduWikiLab)
Domènech Casal, Jordi (Grup de treball EduWikiLab)

Fecha: 2015
Resumen: El desenvolupament d'habilitats científiques necessita d'estratègies d'avaluació específiques i que siguin aplicables per al professorat. Es proposa una categorització de les habilitats científiques i un protocol de suport al professorat per al desenvolupament de preguntes d'examen que les avaluïn de manera específica. El protocol, generat a partir de treballs previs del grup de treball EduWikiLab, ha estat testat i avaluat per professors de ciències secundària que han omplert una enquesta i se n'avalua la seva utilitat per a promoure les habilitats científiques de l'alumnat.
Resumen: The development of scientific skills needs specific assessment strategies, suitable to be applied by teachers. We propose a classification of scientific skills and a protocol to support teachers to develop test questions assessing in specific manner scientific skills of students. This protocol, developed from previous works of the Teachers Group EduWikiLab has been tested by in-service science teachers who filled a survey, and we discuss its utility to promote the development of scientific skills by students.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Indagació ; Habilitats científiques ; PISA ; Avaluació ; Exàmens ; Inquiry ; Scientific skills ; Assessment ; Tests
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 20-28 (Experiències didàctiques i treballs pràctics) , ISSN 1699-6712



9 p, 442.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2016-01-08, última modificación el 2019-07-20



   Favorit i Compartir