Parlem? : Programa de formació en el desenvolupament del llenguatge infantil per a les mestres d'una escola bressol
Ibáñez Vega, Lara
Llistosella Cogolludo, Clara
Pérez i Ventayol, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Fecha: |
2015 |
Descripción: |
58 pàg. |
Resumen: |
En aquest treball expliquem el programa de formació que hem elaborat, dirigit a les mestres d'escola bressol, per tal que disposin dels coneixements actualitzats, les eines i els recursos per a potenciar el llenguatge que els infants estan adquirint en aquestes etapes inicials. El programa consta d'un material de suport i d'una conferència explicativa. La implantació d'aquest programa a una escola bressol de Barcelona s'ha realitzat a partir d'una orientació qualitativa que ha permès l'elaboració del programa de formació i la seva posterior avaluació. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Logopèdia [2500893] |
Plan de estudios: |
Grau en Logopèdia [828] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Adquisició del llenguatge ;
Atenció precoç ;
Escoles bressol |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Psicología. TFG
Registro creado el 2016-04-07, última modificación el 2024-05-19