Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [101717]
Cambra, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Fecha: 2016-17
Resumen: Havent adquirit els coneixements relatius a l'adquisició i el processament del llenguatge, l'estudiant, quan acabi aquesta assignatura, serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica conseqüent.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Logopèdia [2500893]
Plan de estudios: Grau en Logopèdia [828]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 78.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-07-04, última modificación el 2023-01-26



   Favorit i Compartir