Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/163333
Multilingualism in the Mind [42294]
Curell Gotor, Hortensia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2016-17
Resum: The aim of this course is to study how learners create new concepts in a second language, and how their lexicon is re-structured by the addition of L2 words and concepts to the ones already present, belonging to L1. This is done from a multidisciplinary perspective, bringing together ideas from theoretical linguistics, cognitive psychology, second language acquisition and bilingualism. The perspective taken is cognitive-pragmatic.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [4313157]
Pla d'estudis: Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]



Anglès
3 p, 71.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-28, darrera modificació el 2017-10-14



   Favorit i Compartir