Treball de Final de Màster [42231]
López Sintas, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Additional title: Trabajo de Fin de Máster
Date: 2016-17
Abstract: Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics.
Abstract: Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. - Profundizar en una temática actual de interés en el ámbito marketing. - Formular correctamente problemas de investigación así como diseñar y ejecutar investigaciones comerciales de forma profesional. - Estructurar de forma coherente los diferentes elementos que conforman un proyecto. - Desarrollar habilidades comunicativas en presentaciones orales ante públicos críticos.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, castellà
Studies: Màrqueting [4313148]
Study plan: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 77.4 KB

Castellà
4 p, 77.0 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2016-09-23, last modified 2024-04-06



   Favorit i Compartir