visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Perspectives de Recerca en Formació, Avaluació i Equitat Educativa |
Título variante: | Research Perspectives in Training, Assessment and Educational Equality |
Título variante: | Perspectivas de Investigación en Formación, Evaluación y Equidad Educativa |
Fecha: | 2016-17 |
Resumen: | Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, investigació i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. S'aborden els principals programes de formació per al treball com a estratègia per a potenciar l'equitat educativa. A través de l'anàlisi recursos teòrics i metodològics, s'aborda l'avaluació de programes de formació i d'intervenció socioeducativa, i la seva contribució a la investigació sobre desigualtats educatives. En aquest sentit, es fa especial èmfasi en el disseny i validació d'instruments que permetin avaluar programes formatius en el marc d'un projecte d'investigació. Descriptors: Formació per al treball. Formació i gènere. Equitat educativa i ocupació. Avaluació de la formació per al treball. Avaluació de programes d'intervenció socioeducativa. Avaluació participativa. |
Resumen: | Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades. En este módulo se desarrollan las competencias necesarias para investigar sobre la formación y la evaluación desde la óptica de la equidad educativa. Se abordan los principales programas de formación para el trabajo como estrategia para potenciar la equidad educativa. A través del análisis recursos teóricos y metodológicos, se aborda la evaluación de programas de formación y de intervención socioeducativa, y su contribución a la investigación sobre desigualdades educativas. En este sentido, se hace especial énfasis en el diseño y validación de instrumentos que permitan evaluar programas formativos en el marco de un proyecto de investigación. Descriptores: Formación para el trabajo. Formación y género. Equidad educativa y empleo. Evaluación de la formación para el trabajo. Evaluación de programas de intervención socioeducativa. Evaluación participativa. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Recerca en Educació [4313815] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 79.2 KB |
Anglès Versió reduïda 2 p, 58.3 KB |
Castellà 5 p, 77.8 KB |