Comunicació Comercial [42225]
Castellblanque, Mariano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Additional title: Comunicación Comercial
Date: 2016-17
Abstract: - Planificar i desenvolupar campanyes de comunicació comercial, amb especial èmfasi en el desenvolupament d'una estratègia de marca o un pla de comunicació d'una empresa o un producte o servei. - Tenir una actitud creativa i innovadora, i desenvolupar habilitats directives i de comunicació oral i escrita. - Dissenyar estratègies per fer comunicació persuasiva en un entorn multidisciplinari. - Veure, analitzar, entendre aquest entorn canviant de mitjans cada vegada més interrelacionats. - Saber treballar en equip, saber ser flexible i canviar de rol (anunciant-agència).
Abstract: - Planificar y desarrollar campañas de comunicación comercial, con especial énfasis en el desarrollo de una estrategia de marca o un plan de comunicación de una empresa o un producto o servicio. - Tener una actitud creativa e innovadora, y desarrollar habilidades directivas y de comunicación oral y escrita. - Diseñar estrategias para hacer comunicación persuasiva en un entorno multidisciplinar. - Ver, analizar, entender este entorno cambiante de medios cada vez más interrelacionados. - Saber trabajar en equipo, saber ser flexible y cambiar de rol (anunciante-agencia).
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, castellà
Studies: Màrqueting [4313148]
Study plan: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 88.4 KB

Castellà
6 p, 86.9 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2016-09-23, last modified 2024-04-06



   Favorit i Compartir