Guia d'usos i estil a les xarxes socials
Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció

Publicación: Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016
Descripción: 30 pag.
Resumen: L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. Es tracta d'una petita guia molt simple, però que intenta definir els criteris més importants. És una guia oberta i que es pot completar amb els suggeriments i les aportacions que envieu a promocio@uab. cat. Cal tenir en compte que les xarxes socials estan en una evolució constant per la qual cosa hi ha canvis continus. La Universitat Autònoma de Barcelona estarà atenta per tal de seguir les novetats i valorar la idoneïtat de la incorporació de les noves xarxes socials en l'estratègia de comunicació.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Llibre
Materia: Xarxes socials ; Xarxes socials en línia ; Mitjans socials ; Web 2.0 ; Societat de la informació ; Tecnologia de la informació ; Imatge corporativa ; Difusió per web ; Recursos d'informació compartits ; Llibre d'estil ; Universitat Autònoma de Barcelona



30 p, 1.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones > Documentos institucionales

 Registro creado el 2016-09-30, última modificación el 2022-08-12



   Favorit i Compartir