La correcció política, puritanisme liberal
Cardús i Ros, Salvador, 1954-

Fecha: 1997
Resumen: És molt significatiu que les crítiques més àcides i més ferotges a propòsit del llenguatge políticament correcte hagin arribat per l'esquerra. Precisament, la correcció política havia nascut als Estats Units com a decàleg de principis liberals, és a dir, progressistes, i amb la bona intenció d'aconseguir que la imposició d'aquest llenguatge contribuís a materialitzar el principi de la igualtat d'oportunitats, obviant les diferències de sexe, raça, ètnia, etc.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Català
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Materia: Comunicació en la política ; Correcció política
Publicado en: Escola catalana, Núm. 339 (Abril 1997) , p. 6-7, ISSN 1131-6187



2 p, 1.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > ISOR (Investigaciones en Sociología de la Religión)
Artículos > Artículos de divulgación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2016-11-09, última modificación el 2024-11-23



   Favorit i Compartir