Organització Hotelera i Atenció al Client [103754]
Oller Nogúes, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Data: 2016-17
Resum: After taking the course students will be able to know: How to apply a methodology to handle service recovery How to plan and improve any interactions between customers, employees and physical support. How to offer tourist services in the most adequate way for each segment Not specific skills are needed but it's a must a willing to learn and a practice attitude.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Hospitality Management Degree
Document: Objecte d'aprenentatge



7 p, 444.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-11-28, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir