Marketing [103735]
Oller Nogués, Jordi
Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera

Fecha: 2016-17
Resumen: At the end of the course the student must be able to: 1. Differentiate the concepts of production and servuction and its implications for tourism enterprises and destinations. 2. Know the main elements of strategic planning 3. Consolidate the knowledge of operational marketing: product, price, communication and place. In special emphasis on Marketing Online 4. Point out the main components of a Marketing plan.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Plan de estudios: Hospitality Management Degree



7 p, 380.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-11-28, última modificación el 2018-10-27



   Favorit i Compartir