Màrqueting [103735]
Oller Nogués, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Data: 2016-17
Resum: At the end of the course the student must be able to: 1. Differentiate the concepts of production and servuction and its implications for tourism enterprises and destinations. 2. Know the main elements of strategic planning 3. Consolidate the knowledge of operational marketing: product, price, communication and place. In special emphasis on Marketing Online 4. Point out the main components of a Marketing plan.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Hospitality Management Degree
Document: Objecte d'aprenentatge



7 p, 380.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-11-28, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir