Direcció Estratègica i Comercial d'Hotels [103733]
Cayón Costa, Magda
Martínez Almunia, Laura Lizbeth
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Data: 2016-17
Resum: Al finalitzar l'assignatura l'alumne/a serà capaç de: 1. Saber fer un anàlisi estratègica 2. Saber tria una estratègia entre diferents opcions estratègiques 3. Saber aplicar els factors determinants per l'èxit de la implantació d'una estratègia. 4. Desenvolupar els coneixements tècnics, estratègics en noves tendències així com les habilitats personals per formar-te com a directiu innovador capaç d'afrontar reptes en nous entorns 5. Desenvolupar tècniques, destreses i coneixements en la direcció comercial sobre els nous escenaris hotelers i mercats emergents.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Grau en Direcció Hotelera
Document: Objecte d'aprenentatge



7 p, 596.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-11-28, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir