Màrqueting estratègic [101210]
Zinenko, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Data: 2016-17
Resum: At the end of the course, students will have a set of theoretical Marketing tools that will allow them to formulate the competitive business strategies. At the same time students will be able to choose the different elements that make up the marketing plan and evaluate the relationships between them. Specific skills and results of learning CE3. To manage the concepts related to the planning and marketing of destinations, resources and tourist attractions as well as its instruments and functions.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Bachelor's Degree in Tourism
Document: Objecte d'aprenentatge



7 p, 343.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-11-28, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir