Màrqueting estratègic [101210]
Zinenko, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Fecha: 2016-17
Resumen: At the end of the course, students will have a set of theoretical Marketing tools that will allow them to formulate the competitive business strategies. At the same time students will be able to choose the different elements that make up the marketing plan and evaluate the relationships between them. Specific skills and results of learning CE3. To manage the concepts related to the planning and marketing of destinations, resources and tourist attractions as well as its instruments and functions.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Plan de estudios: Bachelor's Degree in Tourism
Documento: Objecte d'aprenentatge



7 p, 343.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-11-28, última modificación el 2023-01-29



   Favorit i Compartir