Abstract: |
L'alumne en finalitzar el curs hauria de tenir la capacitat de: • Demostrar que coneix i comprèn els principis bàsics del turisme o Conèixer com s'ha desenvolupat la idea de producte turístic, des dels seus orígens fins a l'actualitat o Comprendre la conceptualització del producte turístic i les diferents aproximacions que existeixen al respecte • Aplicar els conceptes relacionats amb els productes i empreses turístiques. o Comprendre com es configura un producte turístic en el si d'una empresa i saber aplicar els coneixements a qualsevol realitat de negoci. o Conèixer les darreres novetats pel que fa a la innovació en producte al sector turístic, alhora que no es descuiden les innovacions en procés i menys encara les organitzatives. Aplicar aquests coneixements en l'entorn empresarial o Saber aplicar els darrers conceptes entorn la innovació en màrqueting del producte turístic • Integrar coneixements i habilitats per dur a terme el treball professional i/o acadèmic. o Conèixer l'ampli ventall de productes turístics que es presenten actualment al si del sector i donar a aquest coneixement una vesant pràctica que es pugui aplicar a qualsevol entorn professional (empresa, consultoria, administració) • Proposar davant dels inconvenients solucions alternatives i creatives. o Tenir constància de les darreres innovacions i propostes alternatives pel que fa a la creació de productes turístics, tenint alhora una visió de futur pel que fa a l'aparició de noves modalitats. |