Destinacions turístiques i promoció pública [101215]
Massanés i Vilaplana, Joan
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Date: 2016-17
Abstract: Al finalitzar l'assignatura l'alumne haurà de ser capaç de: 1. Conèixer els antecedents més significatius de les estratègies promocionals 2. Saber utilitzar els principals recursos de la promoció i del seu llenguatge 3. Poder fer un briefing i saber interpretar-lo 4. Tenir el criteri suficient per poder valorar una campanya publicitària 5. Saber analitzar els elements d'emprenedoria que incorporen les diferents institucions en la promoció turística 6. Conèixer la idiosincràsia de les principals institucions turístiques i l'actuació promocional que es deriva de la mateixa 7. Saber copsar, destacar i reflectir els fets diferencials de cada indret, institució, època de l'any, tipus de client, etc. 8. Conèixer els principals canals de la informació i de la promoció turística, així com els seus nivells d'efectivitat en relació a les diferents conjuntures, modes i tendències, posant un especial èmfasi en els aspectes del medi ambient.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Study plan: Grau en Turisme
Document: Objecte d'aprenentatge



9 p, 406.9 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2016-11-28, last modified 2023-01-29



   Favorit i Compartir