Introducció a l'Economia [101192]
Saló Mayolas, Albert
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: Introduction to Economics
Data: 2016-17
Resum: El desenvolupament d'aquesta assignatura conté els següents objectius: 1. Demostrar que coneixen i comprenen els principis bàsics del turisme en totes les seves dimensions i àrees. Identificant els fonaments bàsics de la teoria econòmica, des de la perspectiva microeconòmica. 2. Identificar i avaluar els elements del sistema turístic i la seva interacció amb l'entorn i el seu impacte. L'anàlisi de l'oferta i la demanda turística, el consumidor, l'empresa, el mercat, etc. Per últim, els impactes que l'activitat turística genera en el conjunt de l'economia, com les externalitats. 3. Avaluar la dimensió econòmica del turisme en diferents àmbits territorials i analitzar la interacció entre elles. Comprendre el comportament del mercat i la lògica de la "mà invisible" que el regula. Tant des de la perspectiva estàtica com dinàmica. Aprofundir en els diferents conceptes però d'una manera graduada segons la presència d'assignatures concretes al llarg del grau.
Resum: 1. Prove that they know and understand the basic principles of tourism in all its dimensions and areas. Identifying the fundamentals of economic theory from the microeconomic perspective. 2. Identify and evaluate the elements of the tourism system and its interaction with the environment and its impact. The analysis of supply and tourism demand, the consumer, business, market, etc. 3. Assess the economic dimension of tourism in different geographical areas and analyzing the interaction between them. Understanding the behavior of the market and the logic of the "invisible hand" that regulates both static and dynamic perspective. To analyze the different concepts but in a partial way taking into account the presence of specific subjects throughout the degree.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès
Pla d'estudis: Grau en Turisme ; Bachelor's Degree in Tourism
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 395.7 KB

English
6 p, 382.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-11-28, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir