Critical Incidents during the implementation of Project based learning and Inquiry based learning in Primary Education. Recommendations for their training and application
Hernández Borderas, Bàrbara
Vall, Berta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2016
Descripción: 15 pag.
Resumen: On the basis of PBL and IBL together with Bilbao and Monereo theories, the present study examines the different CI that teachers experience while the application of those methodologies, taking years of experience into account. Moreover, it investigates the possible solutions of different CI while applying PBL and IBL in the classroom. An interview and a subsequent analysis were conducted to obtain the results. The preliminary results showed that main CIs are related to time: whether time for planning, time for professional coordination or time for reflection; at the same time considered as the solution for overcoming several of the CIs described.
Resumen: Seguint les idees del ABP i ABI juntament amb les teories de Bilbao i Monereo, l'article que es presenta a continuació examina els diferents IC que experimenten els mestres mentre apliquen aquestes metodologies, tenint en compte els seus anys d'experiència. A més, s'investiguen les possibles solucions d'aquests IC. Per obtenir els resultats es va realitzar un anàlisi de les entrevistes. Els resultats preliminars mostren que els principals IC estan relacionats amb el temps: ja sigui pel temps de preparació, temps per a la coordinació entre professionals o temps de reflexió; sent alhora, considerat la solució per a superar molts dels IC descrits.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Titulación: Educació primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [896] ; Grau en Educació Primària [1140]
Documento: bachelorThesis ; Text
Materia: Critical Incidents ; Project Based learning ; Inquiry Based learning



15 p, 199.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2017-03-24, última modificación el 2020-08-09



   Favorit i Compartir