Un videojoc per millorar la comunicació dels joves amb Síndrome de Down
Aguilar, Lourdes 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Fecha: |
2017 |
Resumen: |
El projecte PRADIA pretén avaluar la millora de les habilitats comunicatives dels joves amb Síndrome de Down després de l'ús d'un videojoc educatiu. Un total de 30 joves d'entre 14 i 21 anys participaran en l'estudi. La intervenció aborda les relacions entre prosòdia i pragmàtica, amb la finalitat que el participant millori tant en la comprensió dels missatges com en la producció dels mateixos, de manera que guanyi naturalitat i fluïdesa en l'acte comunicatiu. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Lengua: |
Català |
Documento: |
article ; divulgació ; publishedVersion |
Publicado en: |
UAB divulga, Maig 2017, p. 1-3, ISSN 2014-6388 |
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
UAB DivulgaArtículos >
Artículos de divulgación
Registro creado el 2017-05-17, última modificación el 2020-08-09