Facilitando la reestructuración de las ideas sobre energía y calor de los futuros maestros mediante el modelo de aprendizaje como indagación orientada
Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Furió Gómez, Cristina (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Fecha: |
2013 |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicado en: |
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1410-1414 (Innovacions didàctiques) , ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/307238
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Enseñanza de las cienciasArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2017-06-06, última modificación el 2022-06-16