Facilitando la reestructuración de las ideas sobre energía y calor de los futuros maestros mediante el modelo de aprendizaje como indagación orientada
Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Furió Gómez, Cristina (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)

Fecha: 2013
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1410-1414 (Innovacions didàctiques) , ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/307238


5 p, 75.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2017-06-06, última modificación el 2022-06-16



   Favorit i Compartir