La Realidad como Cárcel. El Encierro Femenino Vinculado a la Clase y los Espacios en Fingersmith de Sarah Waters
Aragay Sáez, Xènia
Faciabén Lago, Jéssica, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Date: 2017
Description: 30 pag.
Abstract: La era victoriana (1837-1901) dictaminaba que la mujer debía ser pura, casta, sometida a las figuras masculinas del padre o hermano, cuidar a los hijos una vez casada y alejarse de la vida más pública destinada al marido. El presente estudio, analiza la sensación de encierro que las protagonistas de Fingersmith (2003) de Sarah Waters, Susan y Maud, viven y sienten vinculándolo a la clase y los espacios que frecuentan a lo largo de la novela.
Abstract: L'època victoriana (1837-1901) imposava que la dona havia de ser pura, casta, sotmesa a les figures masculines del pare o germà, cuidar als seus fills un cop casada i allunyar-se de la vida pública, associada al marit. EL present estudi, analitza la sensació de tancament que les protagonistes de Fingersmith (2003) de Sarah Waters, Susan i Maud, viuen i senten vinculat a la classe i els espais que freqüenten durant la novel·la.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Estudis d'Anglès i Espanyol [2501910]
Study plan: Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Mujer ; Encierro ; Época Victoriana ; Dona ; Tancament ; Època Victoriana



31 p, 715.2 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Philosophy and Letters. TFG

 Record created 2017-08-02, last modified 2022-03-06



   Favorit i Compartir