Màrqueting Sociopolític [42228]
Bosch Gardella, Agustí
Barbet Porta, Berta
Rico Camps, Guillem
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Additional title: Socio-Political Marketing
Date: 2017-18
Abstract: The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. Thus, we will analyse how political actors, the media, and the people at large interact with political communication. The final aim of the module is to familiarize the student with the current debates on public opinion.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Studies: 4313148 [4313148] ; 4313335 [4313335]
Study plan: Màster Universitari en Màrqueting [1093] ; Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]



Català
5 p, 84.1 KB

Anglès
5 p, 83.2 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2017-09-15, last modified 2018-10-21



   Favorit i Compartir