Nanopartícules d'or conjugades a l'anticòs cetuximab contra el càncer
Lorenzo Rivera, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular)
Puntes, Víctor (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia)

Título variante: Nanopartículas de oro conjugadas al anticuerpo cetuximab contra el cáncer
Título variante: Gold nanoparticles conjugated to Cetuximab antibody against cancer
Fecha: 2017
Resumen: Una recerca conjunta entre investigadors de la UAB i l'ICN2 ha desenvolupat unes nanopartícules d'or conjugades amb l'anticòs Cetuximab, fàrmac utilitzat pel tractament de diferents tumors, de forma que s'ha incrementant substancialment el seu efecte, en reduir el número de receptors pel factor de creixement epidèrmic en la membrana cel·lular durant més temps.
Resumen: Una investigación conjunta entre investigadores de la UAB y el ICN2 ha desarrollado unas nanopartículas de oro conjugadas con el anticuerpo cetuximab, fármaco utilizado para el tratamiento de diferentes tumores, de forma que se ha incrementando sustancialmente su efecto al reducir el número de receptores por el factor de crecimiento epidérmico en la membrana célular durante mas tiempo.
Resumen: Researchers from the UAB and the ICN2 have developed gold nanoparticles conjugated to Cetuximab antibody, an antitumor drug used in the treatment of different tumours. Nanoconjugates substantially increased the effect of Cetuximab by reducing the number of receptors for the epidermal growth factor in the cell membrane over a longer time.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Català, Castellà i Anglès
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, Setembre 2017, p. 1-2, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 512.9 KB

Español
2 p, 131.9 KB

English
2 p, 127.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2017-10-04, última modificación el 2025-03-30



   Favorit i Compartir