Scopus: 0 citas, Google Scholar: citas
Nota de las Editoras
Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Título variante: Editors' Notes
Título variante: Nota de les editores
Título variante: Lettre des éditeurs
Fecha: 2017
Resumen: Como siempre es un placer anunciar la publicación de otro volumen de BJTLLL. En un momento en que el mundo de la publicación académica se enfrenta a bastantes polémicas, entre las cuales está la inequidad que surge del uso creciente de las métricas como medida de la calidad de la investigación, seguimos manteniendo nuestro compromiso de publicar nuevas investigaciones prometedoras de jóvenes que están empezando a profundizar en sus respectivos campos, manteniendo al mismo tiempo un alto nivel de calidad de su producción. Siguiendo estas líneas, este volumen contiene tres artículos científicos estimulantes e innovadores llevados a cabo por jóvenes investigadores en los campos de la enseñanza y del aprendizaje de la lengua y de la literatura.
Resumen: As always it is our pleasure to announce the publication of another volume of BJTLLL. At a time when academic publishing is becoming rife with polemic issues, not least of which is inequity that arises from the increasing use of metrics as a measure of research quality, we continue to uphold our commitment to publishing promising new research of young scholars breaking into their respective fields while maintaining a high level of quality of output. Along these lines, this issue has three exciting and innovative research articles by new researchers in the fields of language and literature teaching and learning.
Resumen: Com sempre és un plaer anunciar la publicació d'un altre volum de BJTLLL. En un moment en què el món de la publicació acadèmica s'enfronta a bastants polèmiques, entre les quals hi ha la inequitat que sorgeix de l'ús creixent de les metriques com a mesura de la qualitat de la investigació, seguim mantenint el nostre compromís de publicar noves promeses de recerca de joves que estan començant a aprofundir en els seus respectius camps, mantenint al mateix temps un alt nivell de qualitat de la seva producció. Seguint aquestes línies, aquest volum conté articles científics estimulants i innovadors portats a terme per joves investigadors en els camps de l'ensenyament i de l'aprenentatge de la llengua i de la literatura.
Resumen: Comme toujours, c'est un plaisir d'annoncer la publication d'un autre volume de BJTLLL. À un moment où le monde de l'édition académique fait face à beaucoup de controverse, parmi lesquelles l'inégalité découlant de l'utilisation croissante des indicateurs comme mesure de la qualité de la recherche, nous continuons à maintenir notre engagement à publier de nouvelles recherches prometteuses de les jeunes qui commencent à approfondir dans leurs domaines respectifs, tout en conservant un niveau élevé de qualité de leur production. Dans ce sens, ce volume contient trois articles scientifiques stimulants et novateurs réalisés par de jeunes chercheurs dans les domaines de l'enseignement et de l'apprentissage du langage et de la littérature.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Text en anglès, castellà, català i anglès
Documento: Editorial ; altres ; Versió publicada
Publicado en: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 3 (august-september 2017) , p. 1-8 (Editor's Note) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v10-n3-dooly-moore
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/329356
DOI: 10.5565/rev/jtl3.745


8 p, 114.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature

 Registro creado el 2017-10-11, última modificación el 2022-09-29



   Favorit i Compartir