'The cowl does make the monk' : understanding the emergence of social entrepreneurship in times of downturn - Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Valenzuela García, Hugo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Lubbers, Miranda J.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Escribano, Paula (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Lobato Rodríguez, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
 
Comentaris (0) | Ressenyes (0)
Sigueu el primer a escriure una ressenya d'aquest document.

Afegiu la vostra ressenya

Valoreu aquest article:
Doneu un títol a la vostra ressenya:
Escriviu la vostra ressenya:
Vigileu: encara no heu definit el vostre àlies.
N/D s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.