Google Scholar: citations
How to get your message across. Últimas tendencias creativas y procesos de innovación en campañas de comunicación. Francisco Cabezuelo Lorenzo y Carlos Fanjul Peyró Fórum XXI, Madrid, 2013. 153 páginas.
Díaz-Campo, Jesús (Universidad Internacional de La Rioja)

Date: 2014
Abstract: Obra ressenyada: Francisco CABEZUELO LORENZO y Carlos FANJUL PEYRÓ, How to get your message across. Últimas tendencias creativas y procesos de innovación en campañas de comunicación. Madrid: Fórum XXI, 2013.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà.
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Published in: Questiones publicitarias, Núm. 19 (2014) , p. 128-130 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v19-diaz
DOI: 10.5565/rev/qp.32


3 p, 3.4 MB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Reviews

 Record created 2018-02-15, last modified 2018-11-03



   Favorit i Compartir