Aprendre a pensar críticament en situacions on la ciència és present
Oliveras Prat, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Fecha: 2018
Resumen: Promoure el pensament crític requereix plantejar a l'aula situacions de la vida real amb una certa controvèrsia, que puguin ser problematitzades i que estimulin els estudiants a parlar i compartir diferents formes de veure-les. Els components claus del PC serien: contrastar proves i prendre decisions, avaluar les fonts, desenvolupar opinions independents i analitzar discursos que justifiquen desigualtats,a més de disposar d'uns coneixements científics transferibles i aplicables a l'anàlisi i la comprensió d'aquestes situacions.
Ayudas: Ministerio de Economía y Competitividad EDU2015-66643-C2-1-P
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Perspectiva escolar, Núm. 398 (2018) , p. 33-37, ISSN 0210-2331



5 p, 483.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > LIEC (Lenguaje y Enseñanza de las Ciencias)
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2018-03-21, última modificación el 2023-02-23



   Favorit i Compartir